| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/09/2015

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Fotografia » Periodisme

La foto que marcó a Samuel Aranda

Fue la imagen del hombre ante la hilera de tanques en Tiananmén


Samuel Aranda es un fotoperiodista español nacido en Santa Coloma de Gramanet, ganador del premio World Press Photo en 2011 y autor del reportaje "En España, austeridad y hambre", publicado en el New York Times. Además ha trabajado para la agencia France Press documentando diversos conflictos en Pakistán, Gaza, Líbano, Irak, Marruecos y Sahara Occidental.
La imagen a la que hace referencia Aranda es la conocida instantánea del hombre ante la hilera de tanques en Tiananmén, realizada por el fotoperiodista Jeff Widener. Captada en 1989, la instantánea se realizó en el marco de las protestas estudiantiles contra el gobierno de la República Popular China y le valió a su autor el premio World Press Photo de 1989.




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.