| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/10/2015

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Fotografia

La foto que me marcó a Tino Soriano

Fue la imagen de "Tomoko en el baño", de Eugene Smith




Tino Soriano es un fotógrafo nacido en Barcelona y ligado a la National Geographic Society; aunque también realiza trabajos para El País Semanal y La Vanguardia.
Además, ha escrito libros sobre técnica fotográfica y se ha especializado en fotoperiodismo, su obra personal explora el mundo de la Medicina desde el año 1980, cuando realizó un primer reportaje en un instituto mental.
La fotografía a la que hace referencia es la imagen denominada "Tomoko en el baño", tomada por Eugene Smith en 1971. En ella se puede ver a una madre y su hijo afectado por graves malformaciones debido a la contaminación por mercurio que afectó a más de 14.000 personas en el sur de Japón.






 
._000379
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.