| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/07/2015

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Fotografia

La foto que marcó a Lorena Ros

Fue la imagen de la niña que agoniza ante un buitre, del fotógrafo sudafricano Kevin Carter


Lorena Ros es una fotoperiodista nacida en Barcelona pero residente en Nueva York especializada en temas sociales. Su trabajo se centra, sobre todo, en los abusos sufridos por las mujeres a lo largo del mundo. Su personal visión de estos atropellos le han valido diversos premios como el Care International award, Fotopress de La Caixa en 2003 y varios Word Press Photo.
La fotografía a la que hace referencia le valió al fotógrafo sudafricano Kevin Carter el Pulitzer en 1994. En la instantánea, una niña agoniza mientras un buitre aparece en segundo plano, como esperando la hora de almuerzo.

La verdad de la famosa foto de Kevin Carter




 
._000379
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.