| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/06/2017

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Anuncis TV creatius

Las peripecias de Pancho, el perro de la Primitiva, y su dueño

Y lo que pasó 20 años después




Ir a la nevera a beber, hacer una llamada de teléfono, ojear el periódico que está a nuestro lados, ir al wc o zapear son algunos de los actos habituales que solemos llevar a cabo mientras unos anuncios de televisión cubren unos minutos de pausa publicitaria en el intermedio de una película, un partido de fútbol o un programa.
Ahora bien... ¿y si resultara que estos anuncios son mejores que el 'plato fuerte' que estamos viendo? El ingenio de algunos creativos extraordinarios justifica que, a veces, nos quedemos pegados al sofá. Hay anuncios que te dejan sin palabras, absorto... 
En esta etiqueta dejamos algunos. Que los disfruten.





20 AÑOS DESPUÉS





El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.