| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/08/2014

ALTRES TEMES » HUMANISME » Valors humans

Profesionales del fotoperiodismo hablan de periodismo comprometido - Intermón Oxfam

El Periodismo Comprometido es aquel que sitúa en el centro de la noticia a las personas más vulnerables


¿Vale más una imagen que mil palabras? Congregamos en torno a esta pregunta a más de 20 profesionales del mundo del fotoperiodismo el 26 de junio en el madrileño café Comercial en la 2ª mesa-debate de Periodismo Comprometido.
El periodismo debería ser comprometido por definición. Al menos, así lo consideran muchos profesionales de la comunicación. Sin embargo, estamos asistiendo a un empobrecimiento de la calidad de la información y, en ocasiones, a dudosas prácticas periodísticas.
Para Oxfam Intermón el Periodismo Comprometido es un periodismo de investigación que sitúa en el centro de la noticia a las personas más vulnerables, que profundiza en los temas y parte de unos principios éticos. Fuente: oxfamintermon.org.



 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.