Caixa Popular aconsegueix uns resultats d’11,1 milions d’euros en el primer semestre

Miércoles, 13 de julio de 2022 | e6d.es
• Un 31 % més que en l’exercici anterior

Caixa Popular ha obtingut uns beneficis d’11,1 milions d’euros, un 31% més que en l’exercici anterior, després de fer unes dotacions de 3,4 milions d’euros. Uns resultats que després d’impostos ascendeixen a 8,5 milions d’euros, amb un creixement del 31%. La cooperativa de crèdit, que es consolida com a principal entitat financera valenciana, ha acabat el primer semestre del 2022 amb uns depòsits de 2.355 milions d’euros, cosa que representa un increment del 13%.
Caixa Popular ha mantingut una política activa a l’hora d’oferir finançament a les empreses, cooperatives, comerços, autònoms i famílies valencianes. Les inversions creditícies s’han situat en 1.829 milions d’euros, cosa que implica un creixement del 23%respecte del 2021.
Les dotacions al fons d’insolvència de 3,4 milions d’euros situen la cobertura total de la morositat en un 70%, amb una ràtio de mora del 3,55%.
Al tancament del primer semestre, el marge d’interessos ha arribat a 22 milions d’euros, amb un increment del 9%; i el marge brut, a 36 milions d’euros, amb un augment del 17%. La ràtio d’eficiència s’ha situat en 57,55%.
Cada vegada també són més les persones que confien en la banca cooperativa, valenciana, amb valors, social i diferent de Caixa Popular, que ja supera els 242.000 clients, dels quals el 80,88% són usuaris de Ruralvía, la banca digital de l’entitat que combina la moderna tecnologia més i tota la capacitat de desenvolupament que ofereix pertànyer al Grup Caixa Rural.
A diferència de la resta de les entitats del sector, Caixa Popular manté el seu pla d’expansió i preveu obrir una nova oficina durant aquest exercici a Bétera, amb un disseny innovador pensat per a oferir una experiència òptima al client
El creixement també es trasllada a l’equip humà, Caixa Popular ha creat en un any 10 nous llocs de treball. L’entitat compta amb una plantilla de 405 persones, en què el 88% són sòcies de treball, i per tant propietàries de la cooperativa.
Caixa Popular demostra amb el seu servici cinc estreles d’atenció al client que tots els bancs no són iguals
La proximitat, l’amabilitat i la vocació de servici marquen la diferència en Caixa Popular. Així ho reflecteixen en els compromisos que assumeixen des de l’entitat amb els clients, més encara si es tracta d’una persona major.
De fet, és el client qui tria com, quan i de quina manera vol relacionar-se amb Caixa Popular i tot el seu equip està conscienciat de la importància que té l’atenció, siga presencial, virtual o telefònica.
Caixa Popular

 

._000006VD