| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/06/2021

SECCIONS » Notícies comercials » Notícies Comercials

Caixa Popular presenta en l’Assemblea General els resultats del 2020, amb 13 milions de benefici

L’entitat ha destinat més d’1,5 milions d’euros a iniciatives d’impacte social a la Comunitat Valenciana



._000006

Caixa Popular ha presentat als socis cooperativistes en l’Assemblea General les dades més significatives de l’exercici 2020 i la memòria de l’entitat.
L’any marcat per la crisi de la Covid-19, Caixa Popular va obtindre uns beneficis de 13 milions d’euros, un 7% menys que en l’exercici anterior, després de fer unes dotacions de 10,36 milions d’euros. Uns resultats que, després d’impostos, van ascendir a 10 milions d’euros.
L’entitat financera valenciana va acabar el 2020 amb uns depòsits de 1.941 milions d’euros, cosa que va representar un increment del 24%.
Caixa Popular ha continuat amb una política activa a l’hora d’oferir finançament a les empreses, cooperatives, comerços, autònoms i famílies valencianes. Les inversions creditícies es van situar en 1.307 milions d’euros, fet que va suposar un creixement del 15% respecte del 2019.
Les dotacions al fons d’insolvència de 6,9 milions d’euros van situar la cobertura total de la morositat en un 76,3%, amb un descens de la ràtio de mora fins al 4,01%.
Al tancament de l’exercici, el marge d’interessos va arribar a 38 milions d’euros, amb un increment del 4%; i el marge brut, a 56 milions d’euros, amb un augment de l’1%. La ràtio d’eficiència es va situar en 59,52%.
Durant el 2020, i a diferència de la resta de les entitats del sector, Caixa Popular ha mantingut el seu pla d’expansió i va obrir dues oficines noves, l’una al carrer d’Amadeu de Savoia de València i l’altra a l’Eliana.
El 2021, en el primer semestre de l’any ha obert dues oficines més, una en el centre de València, al carrer de Ciril Amorós i l’altra a la província d’Alacant, a la ciutat de Dénia. Amb això, la xarxa de Caixa Popular se situa en 76 oficines repartides per les principals poblacions valencianes, que ofereixen l’horari presencial més ampli del mercat, ja que obrin al públic en horari de matí i totes les vesprades amb cita prèvia.
Cada vegada també són més les persones que confien en la banca cooperativa, valenciana, amb valors, social i diferent de Caixa Popular, i al tancament de l’exercici ja va superar els 215.600 clients, dels quals el 77,52% són usuaris de Ruralvía, la banca digital de l’entitat que combina la tecnologia més moderna i tota la capacitat de desenvolupament que ofereix pertànyer al Grup Caixa Rural.
El creixement també es trasllada a l’equip humà, Caixa Popular va crear l’any 19 llocs de treball nous, l’entitat va arribar a una plantilla de 385 persones, en què el 88% són socis de treball i, per tant, propietaris de la cooperativa.

Caixa Popular ha destinat més d’1,5 milions d’euros a iniciatives d’impacte social a la Comunitat Valenciana
Caixa Popular reverteix en la societat els beneficis que genera i deixa una empremta social important en el territori valencià. Gràcies al compromís amb les persones i a la implicació amb l’entorn, durant el 2020 l’entitat s’ha implicat en nombrosos projectes que contribueixen a dinamitzar i millorar la societat valenciana, amb rellevància especial en els que ajuden a empoderar la dona, enfortir el teixit comercial i empresarial, així com l’esport i la cultura valenciana.
En total la principal entitat financera valenciana va destinar 1.552.000 euros a iniciatives d’impacte social a la Comunitat Valenciana, col·laborant amb quasi 1.000 entitats. Entre aquestes, destaquen les aliances amb FEVECTA (Federació Valenciana d’Empreses Cooperatives de Treball Associat), la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana (CONCOVAL), l’Institut Valencià per a l’Estudi de l’Empresa Familiar (IVEFA), la Cambra de Comerç, la Fundació Levante UD, Fundació Novaterra, la Fundació de Pilota Valenciana, el Valencia Basket, la Pineda LaB, Florida Universitària, la Universitat de València, la Fundació Horta Sud o la Fundació Asindown, a la qual Caixa Popular va fer una donació cada vegada  que els seus clients van utilitzar les targetes de crèdit durant el 2020. Enguany l’entitat beneficiària de la iniciativa de les targetes solidàries serà Càritas.
Dins de la seua filosofia de suport a la societat en aquesta època de pandèmia, Caixa Popular s’ha mobilitzat per ajudar les persones que estan patint més les conseqüències de la crisi de la Covid, col·laborant amb organitzacions com Creu Roja o Càritas en els seus programes de suport als més vulnerables. En aquesta mateixa línia, l’equip humà de l’entitat financera valenciana va destinar un dia del seu salari per a subministrar material als hospitals valencians.
El Pla Estratègic de Caixa Popular continuarà fixant les claus en un creixement sostenible, que permeta oferir un model de banca cooperativa, valenciana, amb valors, social i diferent.

Caixa Popular

 

._000006VD

 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic
AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.