| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/12/2018

SECCIONS » Cullera » Falles » Turisme

Cullera promociona les seues falles en un altre fam trip de touroperadores xinesos

La localitat ha tingut l'oportunitat de mostrar el seu potencial com a destinació turística


._000562

._000246
Cullera seguix promocionant la seua marca en el mercat asiàtic. La ciutat ha aprofitat la visita d'un grup de touroperadores xinesos a la ciutat de València per a remarcar la seua identitat i mostrar tot el seu potencial com a destinació turística.
La visita ha tingut lloc a principis d'este mes, moment en què la localitat costanera va aprofitar per a promocionar-se en una reunió organitzada en el Mercat de Colón. El seu patrimoni, oci, cultura i gastronomia van ser algunes de les àrees a partir de les que es va enfortir la marca local.
El castell i les falles de Cullera es van alçar com els dos elements més interessants a ulls dels xinesos. Especial esment a la festa valenciana per excel•lència que any rere any aconseguix atraure a milions de visitants de tot el món.

Sabors al pes. Sueca - Cestas ecológicas personalizadas con productos gourmet 100% naturales. 
Estas Navidades regala salud
  ._000576


El fam trip o viatge de familiarització va estar format per 16 representants de les principals agències turístiques xineses. La iniciativa està emmarcada en el Pla de Promoció del mercat xinés que ha organitzat el Consell i per part de Cullera ha comptat amb la participació activa de l'empresa organitzadora del projecte 'El Chino fallero', Followexp, de l'emprenedor cullerenc Francesc Piris.
Entre els principals objectius de les localitats allí presents està el fet de ser incloses dins dels circuits turístics que els xinesos oferixen als seus veïns per a viatjar a Espanya.

Internacionalitzar la marca Cullera
No és la primera vegada que Cullera mostra tot el seu potencial turístic davant el públic xinés. A la fi del mes d'octubre altre fam trip va viatjar directament a la localitat comptant amb la presència de periodistes, influencers i touroperadores.
L'acció va estar emmarcada dins del projecte ‘El Chino Fallero’ i els visitants van tenir l'oportunitat de visitar la ciutat, veure una falla creada expressament per a ells i degustar alguns dels principals reclams gastronòmics locals com la Paella de Cullera, dolços i la cassalla de Cullera. El ‘Chino fallero’ també ha estat present en la Fira Internacional de Shanghái FOTEC.

Ajuntament de Cullera



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.