Sabors al pes. Sueca - Cestas ecológicas personalizadas con productos gourmet 100% naturales.
Estas Navidades regala salud ._000576
El fam trip o viatge de familiarització va estar format per 16 representants de les principals agències turístiques xineses. La iniciativa està emmarcada en el Pla de Promoció del mercat xinés que ha organitzat el Consell i per part de Cullera ha comptat amb la participació activa de l'empresa organitzadora del projecte 'El Chino fallero', Followexp, de l'emprenedor cullerenc Francesc Piris.
Entre els principals objectius de les localitats allí presents està el fet de ser incloses dins dels circuits turístics que els xinesos oferixen als seus veïns per a viatjar a Espanya.
Internacionalitzar la marca Cullera
No és la primera vegada que Cullera mostra tot el seu potencial turístic davant el públic xinés. A la fi del mes d'octubre altre fam trip va viatjar directament a la localitat comptant amb la presència de periodistes, influencers i touroperadores.
L'acció va estar emmarcada dins del projecte ‘El Chino Fallero’ i els visitants van tenir l'oportunitat de visitar la ciutat, veure una falla creada expressament per a ells i degustar alguns dels principals reclams gastronòmics locals com la Paella de Cullera, dolços i la cassalla de Cullera. El ‘Chino fallero’ també ha estat present en la Fira Internacional de Shanghái FOTEC.