| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/05/2021

SECCIONS » General » Campanyes » Salut i Sanitat

El Departament de Salut de la Ribera posa en marxa una campanya de conscienciació per a evitar una nova onada de coronavirus

Amb el lema ‘Este partit encara no s'ha acabat’, 19 municipis s'han sumat a esta iniciativa inspirada en l'esport del futbol

 
._000816
El Departament de Salut de la Ribera ha posat en marxa una campanya de conscienciació per a evitar el repunt de casos i una nova ona de coronavirus davant la fi de l'estat d'alarma
Sota el lema ‘Este partit encara no s'ha acabat’, la campanya incideix en la importància que la societat continue complint amb les mesures de prevenció, ja que una relaxació en la prudència pot posar en risc l'esforç realitzat per la població durant els últims mesos
Segons el Subdirector Mèdic d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Ribera, Dr. Joan Paredes, “les dades actuals d'incidència acumulada i l'arribada de les vacunes, no han de fer-nos caure en la falsa confiança que el virus ja està derrotat. Hem de ser capaços de compatibilitzar l'oci i el temps lliure amb la prudència i la prevenció”
Esta nova campanya, que se suma a les que el Departament de Salut de la Ribera ja va posar en marxa amb motiu del pont de desembre, Nadal, Falles i Pasqua, està inspirada en l'esport del futbol. Així, utilitza la imatge d'un porter -que representa a tota la població- parant el virus a la meitat d'una trobada, amb l'objectiu de traslladar a la ciutadania el missatge que a este partit encara li queden molts minuts per disputar-se, i que actuar com un equip és la millor defensa davant la pandèmia
En este sentit, Parets ha assenyalada que “és comés de les autoritats sanitàries continuar insistint en la responsabilitat de la població per a la prevenció i el compliment de les mesures, ja que la societat pot sentir-se cansada després del llarg temps de pandèmia que portem”. No obstant això, el Subdirector Mèdic ha apuntat que “ens trobem ja en la segona part d'este partit i, si tots som responsables i aconseguim la immunitat de grup, no hi haurà pròrroga i eixirem vencedors”.
A esta campanya s'han sumat un total de 19 municipis de la comarca (Alberic, Alfarp, Algemesí, Alzira, Benifaió, Carcaixent, Carlet, Catadau, Corbera, Favara, Guadassuar, La Barraca, L'Alcúdia, Llaurí, Llombai, Massalavés, Sollana, Sueca i Tous). La campanya es difondrà a través de cartelleria, xarxes socials i altres canals de comunicació amb els quals compten el Departament de Salut de la Ribera i els ajuntaments
Segons conclou el Dr. Parets, “és fonamental que els adolescents i la població jove actuen amb responsabilitat davant la fi de l'estat d'alarma. Per això, volem conscienciar-los que el virus segueix present i de les possibles conseqüències que pot implicar en la salut d'ells mateixos i dels seus familiars, el fet de no respectar estes mesures durant les reunions socials o familiars en bars, restaurants i domicilis”.
Departament de Salut de la Ribera
 
._000410

._000049

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.