Clica a la foto per ampliar
El Patronat de Turisme distribueix 165.000 euros entre 12 mancomunitats de la província per a promoció turística
La Ribera Baixa ha sigut admesa per la comissió de valoració prevista en les bases
El Patronat de Turisme de València ha aprovat distribuir un total de 165.0000 euros entre 12 mancomunitats de la província per a potenciar accions de promoció dirigides a contrarestar els efectes negatius de l'actual crisi sanitària en el sector turístic, mitjançant la reactivació del consum de productes i experiències turístiques.
El Butlletí Oficial de la Província (BOP) número 217 d'11 de novembre publica la resolució de la convocatòria d'aquestes ajudes econòmiques impulsada el mes de juny passat, quan el Patronat de Turisme va reorientar totes les seues línies de subvenció per a incentivar el consum turístic a la província i contrarestar els efectes econòmics negatius derivats de la crisi de la COVID-19 mitjançant subvencions directes a ajuntaments, mancomunitats, associacions i entitats del sector, per un valor global d'1.331.000 euros.
Un total de 15 mancomunitats de la província de València han concorregut a la convocatòria resolta hui, de les quals 12 han sigut admeses per la comissió de valoració prevista en les bases i tres desestimades.
Les mancomunitats beneficiàries de les ajudes són les de l'Alto Turia, el Camp de Túria, el Carraixet, La Baronia, La Costera-La Canal, La Safor, La Serranía, La Vall d'Albaida, Les Valls, L'Horta Sud, la Ribera Baixa i Tierra del Vino
Les altres dues línes d'ajudes econòmiques impulsades des del Patronat de Turisme de València el mes de juny passat són la dirigida a ajuntaments menors de 100.000 habitants i entitats locals menors, amb una dotació de 951.000 euros; i la destinada a associacions, fundacions i altres entitats sense ànim de lucre, per un import global de 200.000 euros.
En les tres línies se subvencionen propostes susceptibles de generar fluxos turístics a la província de València i que perseguisquen la promoció de les destinacions, com a accions per al foment del consum de productes i experiències oferits per empreses turístiques en els municipis; activitats i campanyes de promoció per a millorar i posicionar la imatge de destinació turística; projectes conjunts amb empreses turístiques locals per a la creació i promoció de productes turístics d'àmbit gastronòmic, cultural o relacionats amb el medi natural; i accions i mesures destinades a reforçar i garantir la seguretat per als turistes i visitants enfront del coronavirus, en l'ús i gaudi de productes i experiències turístiques.
Diputació de València
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El BOP publica hui la resolució de la convocatòria de subvencions del passat mes de juny, a més de l'ampliació...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
En Gastrónoma 2017 con ‘Del Tros al Plat’
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
El diputat responsable del Patronat, Jordi Mayor, considera que la integració suposarà “una millor coordinació...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més