Experiències turístiques per a gaudir el territori amb tots els sentits
València és un territori singular, un lloc on gaudir d'experiències i moments únics a tots els nivells
És el clima, el paisatge visual i l'entorn monumental -fruit d'uns productes alimentaris autòctons que han generat una forma de vida i una gastronomia especials-, la llibertat de ser i estar…Un conjunt d'elements que actualment configuren València com una destinació a la qual arribar i quedar-se, una destinació per a gaudir-la través de múltiples opcions per a no perdre's res.
València Turisme ofereix eixes “experiències” precises per a entendre un territori, un lloc, una elecció turística. Des de l'aprofitament dels recursos propis, locals, proposa al visitant gaudir de la singularitat valenciana mitjançant uns productes turístics resultat d'una gestió de qualitat, professional i amb condicions de sostenibilitat, factors que en definitiva remeten a l'excel•lència.
Una oferta turística ordenada i sostenible que acosta a espais naturals únics, aliments de proximitat l'elaboració actual de la qual permet tastar i gaudir d'una gastronomia reconeguda als més alts nivells i una labor callada que pretén ampliar i posar en valor l'oferta existent i creada al voltant de València, a les seues comarques, unint així la destinació prioritària amb tot el seu entorn.
Son centenars de possibles i variades propostes que un pot gaudir només amb una presència pròpia en el territori valencià.
Des d'un recorregut aeri fascinant que posa color, olor i sensació al territori valencià en la bucòlica cistella d'un globus aerostàtic fins a experiències gastronòmiques singulars“Del Tros al Plat” o la visita de platós cinematogràfics naturals de la mà de “Film València”. També, la pràctica del cicloturisme per infinits senderes i camins, del caiac fluvial i inclús una activitat com “Birds&Wine”, que combina l'albirament i l'observació d'ocells amb la degustació de vins valencians, entre múltiples productes turístics relacionats amb la gastronomia, les destinacions singulars, el patrimoni, les festes, la cultura i la naturalesa.
Es tracta, doncs, d'un complet catàleg de realitats possibles, sorgides de la col•laboració institucional i també amb empreses locals. Propostes que donen arguments a l'eslògan “Try València” que València Turisme promociona enguany per a captar l'atenció del turista o visitant cap a l'elecció d'una experiència valenciana.
En definitiva, “Try València” és una clara aposta per nous i originals productes turístics, allunyats del convencional per a atraure i fidelitzar visitants, de tota mena, gents que venen al territori valencià per a gaudir-lo en tots els sentits.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Participaren 9 socis d’Espanya, Itàlia, Romania, Grècia, Eslovàquia, Bulgària, Turquia, Irlanda i Portugal
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
En la Plaça de Bous de València comptarà amb 43 espais de destinacions turístiques i 20 expositors d'empreses ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Més de cent empreses turístiques s’interessen pel projecte formatiu Xarxa Empresa, que tractarà sobre com dina...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més