| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/12/2023

SECCIONS » Notícies comercials » Notícies Comercials

Grefusa col·labora en la campanya ‘joguet educatiu’ de Creu Roja a Alzira

La companyia líder del sector dels snacks, la fruits secs i els enfornats participa per huité any consecutiu en esta campanya finançant joguets per a 110 famílies en situació de vulnerabilitat

Per huité any consecutiu, Grefusa, la companyia líder en el sector dels snacks, fruis secs i enfornats, col·labora en la campanya ‘Joguet educatiu’ de la Creu Roja Joventut amb la finalitat d'impulsar les donacions de joguets infantils per a xiquets amb situació de vulnerabilitat d'Alzira.
En esta ocasió, Grefusa ha realitzat una donació econòmica que Creu Roja distribuirà a les 110 famílies per a la compra de joguets a fi que cap xiquet es quede sense regal este Nadal. Concretament, una vegada que les famílies hagen participat en el taller formatiu on se'ls explica la importància de l'educació i els valors en jocs i joguets, se'ls entrega un lot de productes de Grefusa i vals per valor de 25 € que poden canviar en diferents botigues de joguets de la ciutat. Concretament en Don Dino, Superjuguete, El racó dels genis i Juguettos.
En paraules de Bernardo Gregori, director de Sostenibilitat, Compliance, Riscos, Relacions Institucionals de Grefusa “som una empresa socialment responsable que ens agrada deixar una petjada positiva en tot el que fem. Creiem fermament en la importància del gaudi en el desenvolupament dels xiquets i ens enorgullix donar suport a iniciatives que promouen el seu benestar i felicitat. Esta donació és un pas més en el nostre compromís amb la comunitat i amb el futur dels més xicotets, i esperem que estos joguets porten moments d'alegria i diversió als qui més el necessiten”.
Sota el lema ‘Els seus drets en joc’, l'objectiu de l'edició 2023/2024 és atendre més de 57.000 xiquets i xiquetes en vulnerabilitat social de tot el país (més de 2.100 a la província de València, de les quals 200 corresponen a Alzira), garantit el seu dret al joc i sensibilitzar sobre la importància d'este. Esta setmana s'ha iniciat la distribució de jocs i joguets a les famílies.
Cal destacar que el projecte va molt més allà del repartiment de joguets, cerca també dotar a les famílies d'eines per a educar en valors i en el joc saludable, emmarcat en un sistema de treball real, que té molt present que la infància és l'època més important per al desenvolupament integral de les persones.
D'esta manera, es reforça la premissa que els joguets no sols són font d'oci per als xiquets, xiquetes i joves, sinó que ajuden a millorar les seues habilitats comunicatives, o a relacionar-se. Ací residix la importància que cada xiquet i cada xiqueta, la família i l'entorn entenguen per què és necessari adequar-los a cada persona, edat, capacitats i gustos.
Deixar empremta positiva, essencial en l'estratègia sostenible de Grefusa
Com a membre actiu en la societat, Grefusa emmarca estes accions dins de la política de sostenibilitat de la companyia, centrada en deixar empremta positiva en la societat, especialment en la Comunitat de la qual forma part. Així, la companyia familiar líder del sector de snacks i fruita seca contribuïx a l'impuls de la localitat valenciana d'Alzira, on té la seua seu i el seu principal centre productiu.
A més, entre les activitats, fites i projectes enfocats a consolidar la seua estratègia sostenible més enllà del suport a la comunitat, destaquen els centrats en estos tres àmbits: el seu entorn, amb accions dirigides a millorar la vida de les persones; els consumidors, amb el compromís de millora contínua dels perfils nutricionals; i els empleats, un dels principals actius de la companyia.

Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o *Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El *Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; *MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i *Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.

Sobre Creu Roja
Creu Roja representa el major moviment humanitari del món la missió del qual és previndre i alleujar el sofriment humà, protegir la vida i la salut i fer respectar a les persones. A Espanya, Creu Roja porta 159 anys col·laborant amb entitats públiques i privades per a aconseguir el seu objectiu. Compta amb més de 263.000 persones voluntàries donant resposta en més de 6.500 municipis, que permeten atendre anualment més de 12,2 milions de persones en l'àmbit nacional i tindre més de 13,4 milions de persones com a beneficiàries en l'àmbit internacional. Tot això amb el suport de prop de 1,4 milions de persones sòcies, empreses i aliats en tots els sectors de la societat. Creu Roja Espanyola continua amb la seua lluita contra totes les formes de vulnerabilitat adaptant-se i anticipant-se als escenaris de futur, oberta a la població general, incidint en la contribució ferma i consistent als Objectius de Desenvolupament Sostenible i l'Agenda 2030. Creu Roja Espanyola pertany al Moviment Internacional de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja present en 191 països. Actuant sempre sota els seus set Principis Fonamentals: Humanitat, Imparcialitat, Neutralitat, Independència, Caràcter Voluntari, Unitat i Universalitat.
Grefusa
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic