GREFUSA col·labora un any més amb Creu Roja perquè xiquetes i xiquets d'Alzira reben regals per Nadal
La companyia líder del sector dels snacks, la fruita seca i els enfornats, participa per seté any consecutiu en la campanya ‘Els seus drets en joc’, finançant els joguets de 115 famílies a Alzira
Grefusa, empresa familiar valenciana i líder del sector dels snacks, la fruita seca i els enfornats, contribueix per seté any consecutiu amb la campanya ‘Els seus drets en joc’ de Creu Roja a la província de València. La companyia finançarà i realitzarà la donació directa de joguets per als menors de 115 famílies en risc d'exclusió social d'Alzira.
La col·laboració de Grefusa, la donació econòmica de la qual cobreix els joguets de 215 joguets dels xiquetes i xiquetes de les 115 famílies beneficiades pel projecte a Alzira, permet a Creu Roja entregar vals que seran canviables en els establiments de la ciutat després de realitzar un taller formatiu sobre la importància del joc per a les famílies.
La campanya ‘Els seus drets en joc’ és una iniciativa de Creu Roja que promou l'ús dels joguets com a eina educativa i de transmissió de valors en el context escolar i familiar. Grefusa col·labora en aquesta campanya des de fa més de set anys, ajudant a més de 4.000 famílies de la localitat amb aquesta acció emmarcada en el projecte ‘El Joguet Educatiu’. Un projecte que es desenvolupa al llarg de tot l'any amb l'objectiu d'assegurar el dret al joc de xiquetes i xiquets entre 0 i 18 anys, a més de sensibilitzar sobre el rellevant paper dels joguets en el desenvolupament evolutiu dels més xicotets.
Donació de productes a la província
De manera paral·lela, i també en col·laboració amb Creu Roja, Grefusa ha donat lots de snacks, fruita seca, pipes i enfornats, entre altres productes, a famílies residents a la província de València, la pròpia capital i altres poblacions de la Comunitat Valenciana.
Amb aquestes dues col·laboracions, l'empresa valenciana reafirma el seu compromís amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més pròxim, així com la seua vocació de participar en aquelles accions encaminades a ajudar als més desfavorits, com ja va fer durant els mesos més complicats de la COVID-19.
“Som una empresa socialment responsable i sensible a les necessitats de la nostra comunitat. Per això, col·laborem estretament amb entitats com Creu Roja per a millorar la vida de tots els que ens envolten. El nostre objectiu amb campanyes com ‘Els seus drets en joc’ és contribuir a protegir un dels grans drets de la infància, perquè els joguets són essencials per a estimular als xiquets i potenciar el seu interés per aprendre”, afirma Bernardo Gregori, director de Sostenibilitat, Compliance, Riscos i Relacions Institucionals de Grefusa.
Deixar empremta positiva, essencial en l'estratègia sostenible de Grefusa
Com a membre actiu en la societat, Grefusa emmarca aquestes accions dins de la política de sostenibilitat de la companyia, centrada en deixar empremta positiva en la societat, especialment en la Comunitat de la qual forma part. Així, la companyia familiar líder del sector de snacks i fruita seca contribueix a l'impuls de la localitat valenciana d'Alzira, on té la seua seu i el seu principal centre productiu.
A més, entre les activitats, fites i projectes enfocats a consolidar la seua estratègia sostenible més enllà del suport a la comunitat, destaquen els centrats en aquests tres àmbits: el seu entorn, amb accions dirigides a millorar la vida de les persones; els consumidors, amb el compromís de millora contínua dels perfils nutricionals; i els empleats, un dels principals actius de la companyia.
Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i *Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Ha posat l'accent en l'important que és relaxar tensions i reduir el soroll mediàtic
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
22 milions de pipes de Grefusa es consumiran durant aquest torneig
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Suposa un pas més en la política de sostenibilitat de Grefusa, que ja ha sigut reconeguda pel seu programa de ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més