Iberdrola, en procés de resolució de les incidències del servici de subministrament elèctric a Almussafes
Durant la trobada amb l'Ajuntament, els responsables de la companyia van informar de les accions que estan duent a terme per a millorar el servici
La companyia subministradora Iberdrola s'ha compromés a donar preferència a la població d'Almussafes com a població urbana i a l'aïllament de l'entorn rural de la Marjal que convertia la xarxa en mixta. “De fet, la majoria dels talls en el subministrament elèctric de les últimes setmanes han sigut conseqüència directa d'incidències transitòries provocades per instal•lacions propietat de tercers en la zona de la Marjal, i que han afectat els centres de transformació de l'àrea oest de la localitat, una situació que s'ha vist agreujada per les condicions climatològiques dels últims temps”.
“La redefinició de la fórmula per a aportar l'energia elèctrica al nucli urbà, i principalment a la part oest del mateix, donarà una solució definitiva a la problemàtica existent”, segons li va traslladar el cap de sector, Francisco Rodrigo, a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, durant la reunió celebrada ahir dimarts, 13 de novembre, en el despatx d'Alcaldia.
En l'actualitat, estan en ple desenrotllament de la reestructuració de l'explotació de la xarxa, amb l'objectiu de separar les instal•lacions rurals de l'alimentació del nucli urbà, a més d'aplicar ajustos en l'automatització de la xarxa amb la finalitat de procedir a la reposició del servici amb major agilitat i rapidesa. Així mateix, també estan completant la revisió de la totalitat de les instal•lacions i de la part que afecta la xarxa d'iberdrola, però que depén de tercers.
El president de l'executiu confia en l'èxit del paquet d'intervencions que s'estan executant per part de l'empresa, encara que no descarta que s puga produir algun incident puntual de tall del subministrament elèctric fins que la reconfiguració estiga conclosa de manera definitiva. “Lògicament estarem al costat de la ciutadania, defenent els seus drets i apostant per la màxima qualitat del servici de subministrament elèctric en tot el nucli urbà i també en les àrees industrials”, explica el primer edil
Els responsables de l'empresa eren conscients des de feia temps dels reiterats talls i microtalls de llum que afectaven gran part de la ciutadania d'Almussafes i amb una periodicitat que s'havia anat agreujant en els últims mesos i, segons van constatar “estàvem realitzant actuacions encaminades a resoldre-ho”. El fet de que la població ja tinga implantada una xarxa intel•ligent, composta per quatre centres de transformació automatitzats i 4.200 comptadors intel•ligents, ens ha permés determinar les causes de què es derivava el problema que ens ocupa i aplicar mesures per a la seua resolució”, van informar.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Ha requerit a Iberdrola para que aporte llistat amb les incidències produïdes en els últims mesos perquè les p...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Els talls de llum en la població són habituals i sense avís previ o posterior als abonats
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La Regidoria de Majors suma esta prestació sanitària al programa municipal, que també compta amb un servici de...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més