Clica a la foto per ampliar
La marca de dacsa fregida de Grefusa bloqueja la cançó de l'estiu i sotmet el seu llançament a una votació popular, abans de les eleccions generals
El 16 de juny es publicarà el resultat de les votacions en les xarxes socials de MisterCorn i de Leticia Sabater
Per primera vegada en la història, els espanyols podran triar si volen escoltar, o no, la nova cançó de l'estiu de Leticia Sabater: ‘Barbacoa al punt G’; després que el passat 22 de maig, MisterCorn, la marca de dacsa fregida de Grefusa, paralitzara el llançament del single.L'objectiu de MisterCorn, la dacsa amb el millor sabor, és fer que tot el que envolte a aquest estiu siga molt ‘mejorn’. Per això, sota el concepte de la campanya ‘Un estiu ‘mejorn’, vol deixar en mans del públic com gaudir d'aquest estiu; amb o sense el videoclip de Leticia Sabater.
Per a això, la marca proposa unes noves eleccions amb la peculiaritat que, en aquesta ocasió, les urnes seran les xarxes socials i, els vots, comentaris de Twitter, Instagram i TikTok.
Del 5 al 15 de juny, els votants podran expressar la seua preferència en aquestes tres xarxes socials acompanyant-ho de l'etiqueta #VeranoCONLeti, si desitgen que el videoclip de Leticia Sabater veja la llum en les pròximes setmanes o, #VeranoSINLeti en el cas que vulguen que la cançó quede en el calaix i gaudir així d'un estiu ‘mejorn’.
Mistercorn, per part seua, dinamitzarà aquesta conversió en xarxes socials a través de sortejos i la publicació de xicotets fragments del vídeo de les primeres reaccions amb extractes de la cançó, amb els quals donarà peu a una infinitat d'accions divertides amb les quals millorar l'estiu.
D'aquesta manera, i en funció de l'etiqueta que més comentaris aconseguisca, ‘Barbacoa al punt G’ podrà convertir-se, per votació popular, en el nou *hit de l'estiu a partir del 16 de juny, moment en què es farà recompte de les votacions. Aqueix dia es faran públics els resultats en les xarxes socials de MisterCorn i de Leticia Sabater, descobrint si, un any més, Espanya comptarà amb una cançó d'estiu similar a ‘Mr. Policeman’, ‘La Salchipapa’ o ‘Pepinazo’.
L'objectiu, gaudir d'un estiu ‘mejorn’
“Amb aquesta nova campanya de MisterCorn, denominada ‘un estiu ‘mejorn’, posem en el centre al públic perquè, junts, fans i no fans, decidisquen com volen viure el seu estiu. I és que, l'objectiu de MisterCorn, la dacsa amb el millor sabor, és fer que tot el que envolte a aquest estiu siga molt ‘mejorn’.” afig Rafa Gandia, director de Màrqueting de Grefusa.
Xarxes socials de MisterCorn:
@MisterCorn (@*MisterCorn_) / Twitter
MisterCorn (@*mistercorn_) | Instagram
mistercorn_ (@*mistercorn_) | *TikTok
Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
Roman, reputation matters
Grefusa
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-