| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/08/2020

SECCIONS » General » Col·lectius

L'Hospital d'Alzira assisteix mitjançant la llengua de signes a una mitjana de 6 pacients al mes

L'intèrpret acompanya al pacient des de la seua entrada en el centre sanitari i durant tot el temps que dure la consulta o gestió


L'intèrpret de la llengua de signes amb què compta l'Hospital Universitari de la Ribera assisteix a una mitjana de 6 pacients al mes amb problemes auditius.
Aquest intèrpret acompanya al pacient que així ho requereix des de la seua entrada en el centre hospitalari i durant tot el temps que dura la consulta o gestió que haja de realitzar l'usuari o la prova a la qual haja de sotmetre's.
L'objectiu d'aquest servei és el de facilitar la comunicació del pacient amb el personal sanitari i oferir-li una assistència sanitària de qualitat.
Així, durant l'any 2019 un total de 67 pacients van necessitar d'aquest servei d'interpretació, sent els serveis i unitats més freqüentats els d'Oftalmologia (14,7% dels casos), Traumatologia (12%) i Admissió (12%), seguits d'Endocrinologia (9%) i Urgències (9%), entre altres. Per a fer ús d'aquest servei, el pacient que el necessite només ha de sol·licitar-lo en el taulell d'entrada de l'Hospital d'Alzira.

Videoconferència
Al costat del servei físic d'interpretació, l'Hospital de la Ribera va incorporar l'any passat un sistema de videoconferència gestionat per la Federació de Persones Sordes de la Comunitat Valenciana (Fesord), que permet disposar d'un intèrpret online durant les 24 hores del dia.
Hospital Universitario de la Ribera
 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.