| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/12/2020

SECCIONS » General » Salut i Sanitat

L'Hospital de la Ribera va atendre a més de 2.200 pacients en el seu domicili en 2019

Esta unitat ofereix al pacient els mateixos tractaments i proves que se li realitzarien en l'àmbit hospitalari


._000006
L'Hospital Universitari de la Ribera va atendre un total de 2.212 pacients en els seus domicilis durant l'any 2019, a través de la seua Unitat d'Hospitalització a domicili (UHD). D'esta manera, entre gener i desembre de 2019, la UHD va registrar 3.119 altes (l'equivalent a ingressos en els serveis d'hospitalització).
“Esta elevada activitat que mantenim en la UHD de la Ribera és possible gràcies a l'important increment de professionals que ha registrat esta Unitat”, ha afirmat el Dr. Antonio Martín, facultatiu de la UHD, qui ha afegit que “actualment, esta Unitat està atesa per 17 professionals, entre els quals es troben mèdics, fisioterapeutes, auxiliars clínics i personal d'Infermeria”.
Així, durant l'any 2019, la UHD va realitzar 68.349 visites a domicili de personal mèdic i d'Infermeria i altres 997 visites de Fisioteràpia.
“L'hospitalització a domicili proporciona un tracte més humanitzat al pacient, al qual se li realitza qualsevol tractament i prova que puga necessitar, com si estiguera ingressat en l'àmbit hospitalari, però amb els beneficis que, per al seu benestar general, suposa estar en el seu propi domicili, un entorn més confortable i pròxim”, ha destacat el Dr. Martín.
D'esta manera, es millora la qualitat assistencial i s'eviten trasllats tant del pacient com dels seus familiars.
La UHD s'ocupa d'atendre pacients crònics que han patit una agudització de les seues patologies, pacients que requereixen ser atesos per infeccions o cures complicades i pacients pal·liatius, en la seua majoria de caràcter oncològic.
El 70% de les persones ingressades en la UHD són pacients remesos des dels serveis de Medicina Interna i Urgències, mentre que la resta procedeixen de les consultes d'Atenció Primària i Atenció Especialitzada.
A més, el pacient disposa d'un número de telèfon amb el qual es pot posar en contacte amb els professionals de la UHD per a realitzar les consultes que requerisca. Així, durant l'any 2019, la UHD de la Ribera va atendre un total de 34.777 consultes telefòniques.
Hospital Universitari de la Ribera

 

._000779

._000525

._000634


 

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.