Sueca crea una nova figura que ajudarà i acompanyarà a les persones majors en la realització de tràmits burocràtics
Hi haurà un treballador dedicat exclusivament a facilitar ajuda a qui ho sol·licite
L'Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Persones Majors, ha posat a la disposició de la ciutadania que ho necessite un nou servei d'atenció per a facilitar el dia a dia d'este col·lectiu. A partir d'ara, el Centre Integral d'Atenció al Major inclou en el seu personal un treballador dedicat exclusivament a facilitar a qui ho sol·licite, la realització de tot tipus de tràmits, incloent-hi l'acompanyament als bancs o altres institucions. “La nostra pretensió és ajudar a les persones majors en la realització de tot tipus de gestions que els poden resultar més complexes i farragoses, tant presencials com a través d'internet. Volem facilitar-los la tasca que els pot causar una certa inquietud en veure's desbordats pels papers de la burocràcia administrativa i per l'alienament que poden sentir en viure en una era completament digital”, ha assenyalat el regidor de Persones Majors, Vladimir Micó.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
En breu, es realitzarà la compra d'un altre vehicle tipus furgoneta, que s'utilitzarà per a la realització d'a...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La capital riberenca presenta “Millora Sueca” , la nova app que ajudarà a millorar la gestió municipal afavori...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La iniciativa, que ajudarà a 139 famílies, naix d’un conveni firmat entre ambdós
Hi ha 0 comentaris / Llegir més