| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/02/2014

SECCIONS » Sueca » Conferències

Sueca torna a ser un any més referència al món educatiu de la Comunitat Valenciana

Ramon Flecha Garcia impartirà la Conferència hui, dia 27 de febrer, al centre Bernat i Baldoví de Sueca a les 18:30 hores

._000236
Ramon Flecha Garcia, el prestigiós Catedràtic de la Universitat de Barcelona, impartirà la Conferència “Comunitats d’aprenentatge i el dret a l’educació de totes i tots” el pròxim dia 27 de Febrer al centre Bernat i Baldoví de Sueca. Aquesta conferència forma part de les VIII Jornades Socioeducatives que organitza la Regidoria d’Educació de l’Excm. Ajuntament de Sueca, i coordina el Gabinet Psicopedagògic Municipal.
Ramon Flecha és Catedràtic de Sociologia de la Universitat de Barcelona, sent també Doctor Honoris Causa per la Universitat West Timisoara, i expert en la Comissió de l’Àrea de Ciències Socials i Humanitats del 7é Programa Marc d’investigació de la Unió Europea, nomenat pel Ministeri de Ciencia i Innovació d’Espanya. Al 1991 va fundar CREA, el Centre d’Investigació en Teories i Pràctiques Superadores de Desigualtats, en la Universitat de Barcelona. Ha sigut l’investigador principal del projecte INCLUD-ED. Strategies for inclusion and social cohesion from education in Europe (2006-2011), el projecte de recerca integrat dedicat a l’anàlisi de la cohesió social que compta amb més recursos i de major rang científic dels Programes Marc de Recerca de la Comissió Europea. En Juny de 2013 va rebre la Medalla d’Or al Mèrit en la Educació que atorga la Junta de Andalucía.
Al llarg de la seua carrera, Ramon Flecha ha impartit conferències per tot el món, en universitats com ara Harvard, Columbia, Montpellier, Aechen, Glasgow, Porto Alegre, Seoul…
Ha publicat amb autors rellevants com Touraine, Castells o Freire, entre d’altres, i la seva obra ha estat publicada a dotze idiomes diferents, incloent espanyol, anglès, xinès, alemany, francès, coreà, finlandès, romanès i portuguès. Ramón Flecha és reconegut com el desenvolupador de les Tertúlies Dialògiques, el projecte Comunitats d’Aprenentatge i la Metodologia Comunicativa de recerca, referent en el Programa Marc de Recerca de la Unió Europea. Les Comunitats d’Aprenentatge”, són un projecte de transformació social i cultural dels centres educatius  basant-se en “actuacions educatives d’èxit” dirigides a millorar el rendiment acadèmic i les relacions interpersonals. La Conferència “Comunitats d’aprenentatge i el dret a l’educació de totes i tots” va dirigida als professors/res dels centres educatius i als pares/mares d’alumnes, havent en aquests moments 390 persones inscrites. D’aquestes inscripcions, 250 són de persones vinculades als centres educatius de Sueca, i al voltant de 140 professors/es, psicòlegs, inspectors d’educació etc..de La Ribera i d’altres zones de la Comunitat Valenciana.
Ajuntament de Sueca
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.